2013. április 15., hétfő

yey Truffula Flu csoport~ +nyári Once-ler cp tervek és egy kis lelkizés

Nos, ez egy gyors röptű bejegyzés lesz, mert már rég aludnom kellene, holnap korán megyek suliba, szaaal... csapjunk a lecsóba.

Boldog vagyok.
Úgy néz ki, sikerül összehozni egy kisebb Truffula Flu csapatot MAT conra, július 6-ára... 
Ahhoz képest, hogy kezdetben azt hittem, tök egyedül vagyok ezzel a csodálatos fandommal, ez most cseszett jól esik.

Csütörtökön azt sem tudtam, hova kapjak, mikor drága Swag letámadott, hogy nem vagyok egyedül...
Aztán Nika is belekezdett, Chriss meg még csak kóstolgatja, de ebből hamarosan fanság lesz, tapasztalatból mondom xD

Aztán reményeim szerint, ha elkezdem írni magyarul a sztorit, Asako is jobban bekapcsolódik majd :D

Szal igen, ahhoz képest, hogy kezdetben egyedül vergődtem a sok FEELS-szel, most nagyon boldog vagyok, hogy lesz egy kis csapatunk, akikkel rangomkodhatok és végre kiadhatom magamból a fangörcsöket...

DE.

Sok rossz tapasztalatból azt hiszem próbálom inkább visszafogni magam.
Mert amilyen szerencsém van, majd az utolsó pillanatban derül ki hogy a fél csapat nem tud jönni, vagy más cp-t kell húznia kérésre, és a csapatból maradok egyedül :'D
Már csak azért is gondolok a rosszra is, mert emlékszem, a HetaOnis, Insanity-s CMV ötletnél is kb ugyanígy fel voltam spanolva, hamar megírtuk Shaddal és Katie-vel a forgatókönyvet, megcsináltam alig egy hét alatt a koreográfiát, igyekeztem segíteni mindenben...

erre le lett fújva :'D
őszintén szólva, nem csalódtam még olyan nagyot, mint akkor. és semmi kedvem ismét átélni azt a keserű érzést, hogy hiába való volt minden erőfeszítésem.

Szóval asszem lelkiekben felkészülök arra is, hogy maradok egyedüli zombiharcos (wow de menő név már) a conon... igen, pesszimista vagyok, de inkább csalódok kellemesen, mint... mint úgy :'D

Viszont ha tényleg összejön, én nagyon boldog leszek...
már azon töröm a fejem, hova mehetnénk jó képeket csinálni TwT de sajnos a PeCsa közelében nem tudok olyan lepusztult helyet ami jó volna D: szal egyelőre csak peaceful képötleteim vannak... no meg yaoi xD de ahhoz a másik fél beleegyezése is kell ^^"

kicsit félek, hogy elriasztom magam mellől az embereket :'D

mármint...

Conon Greed-lerhez is olyan szívesen odamentem volna randomkodni meg hülyéskedni, de a hangok azt suttogták, hogy neee~~ idióta, még megijeszted a retardáltságoddal~~ 
aztán most csütörtök óta Swaggal is úgy vagyok, hogy oké, fan (illetve most már baj)társak vagyunk, de nem tudom hol a határ és mivan ha túlzásba viszem és és és :'D damn, I don't know how to make friend...

hhnnn nem erről akartam beszélni... ><

deee ez anyár úgyérzem a Once-lereké lesz...

mert ugye akarom Rocky női verzióját is... kezdetben ez a szerelés tetszett meg, de most, hogy olvasom a TF-et, azon a verziós Fem!Rockyn is elgondolkodtam...

de az az angolzászlós póló annyira kacsingat rám D: szóval szerintem maradok ennél...

csak meg kell várnom, hogy megnőjön a hajam... parókára nem akarok költeni, mert szerintem úgyis csak egyszer használatos cp lesz, meghátna, tetszik ez a hajstílus.
Csak pont Con előtt nyírtam meg a fejem, és ki tudja, mikor lesz ilyen >< ha szerencsém van, július végére már megnő, ha nem, akkor csak augusztusban...

És ha már augusztus...
Van egy olyan sejtésem, hogy a HC sem fogja kibírni Con nélkül, tehát én úgy készülök, hogy nyáron 3 animecon lesz, nagy valószínűséggel augusztusban lesz a 3...

Éééés akkor lehet... talán... hhh nagyon valószínű, hogy One-lert fogom cosplayelni. 
Igazából kezdetben is őt akartam, mert imádom a véres cosplayeket, a creepy fejem meg megvan a jó képekhez, szal jah, úgy hiszem Evil Flippy, és a rémségek királya, Skellington után jól állna nekem a kis kannibál~
szóval why not? csak majd kell egy rahednyi művér megint xD meg ezúttal a kontaktlencse se lenne ellenemre... bár nem tudom, milyen lencse lenne képes ilyen világító aranysárgára színezni az én koromfekete szememet...

szal jah, eleinte őt akartam, csak aztán elkapott az Entre filling... merthát na, oké, hogy mindenkit szeretek a TF-ben, de szerintem Entre hasonlít a leginkább rám... én legalábbis vele tudtam azonosulni a legjobban...
Inkább nem részletezem, miért, mert már tényleg mennem kellene aludni, csak nem tudok...

tényleg nagyon ráálltam most erre a TF csoportra, és egyben nagyon félek, hogy valami közbe jön.
mindig közbe jön valami...

Once-leremet is szinte két hetente kérdezgetem, hogy állja-e még a HC-s Oncest...
oké, tudom, a pesszimizmust ki kéne írtanom magamból, de túl sokszor volt már velem olyan, hogy elterveztünk valakivel valamit, aztán nem jött össze... és utálom azt az érzést...


hhh azon gondolkodom, rá tudnám-e venni Dzsenit, hogy öltözzön be a kedvemért Bitternek... mert ha valakivel, vele szívesen csinálnék Bittre képeket, megnah, mégis csak a legjobb barátnőm :'D (ahogy Entrének volt Bitter, khm)
csak hát biztos neki is vannak cp tervei ^^" és tényleg nem akarok semmit senkire ráerőltetni...
megöö azt sem tudom hogy a vírusos bogyókat hogyan tudnánk megoldani...

de álmodozni szabad, nem? :'D

najó, asszem inkább húzok aludni, mert már kezdek megint nyavalyogni...
jaigen... hamár nyavalygás, ezt hadd tegyem meg: nemsokára vizsgaidőszak... egyetlen dolog, amiért nem várom a májusi cont... nincs kedvem megint idegbeteg módjára görnyedni a jegyzetek felett és valami isteni megváltásra várni...
ráadásul van egy kurzusom, ami már tavaly sem sikerült a rengeteg olvasnivaló miatt... és félek, hogy idén sem fog sikerülni... akkor pedig már csak egy dobásom lesz.
attól is rohadtul félek, hogy egy évvel tovább kell maradnom... nem bukás miatt, hanem felelőtlenség miatt, mert pár órát nem vettem fel, pedig kellett volna.
azt sem tudom, hogyan kellene jövőre megírnom a szakdogámat!


ahhhgrr ezek az én zombijaim, amiket legszívesebben darabokra tépnék...
nincs energiám erre a 4. vizsgaidőszakra... százszor inkább az érettségi, könyörgöm...

JÓH. Entre kiszáll, mert erről abszolút nem akartam beszélni.
A lényeg, jó lenne, ha összejönne az a TF csoport, de mégsem így lesz... túlélem valahogy I guess. Csak most jó érzés, hogy jól mennek a dolgok, és nagyon nem szeretném, ha valami miatt változna ez.

hhh...

Good Night.

4 megjegyzés:

  1. A pecsától nem messze van egy elhagyott épület, bemenni ugyan nem lehet, s aszem körbe is van véve, de tuti, h van ott olyan, s nem tudom,h kastély mennyire illik a képbe, de ugye ott a vajdahunyadvára is.... remélem valamit segítettem~

    VálaszTörlés
  2. Nekem (a DW-ról , meg Peter Davisonról) annyit fangörcsölsz amennyit akarsz. Ultimate- Eternal PD fangirl vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. áh ne legyél már annyit pesszimista elég ha én vagyok >< No rám számíthatsz gyűjtöm a zsémet és törekszem visszakerülni *with all might!

    VálaszTörlés