2013. április 24., szerda

Entre tábor... maybe?

Nos, úgy néz ki, össze fog jönni az a nyári kis cosplay kiruccanás a Truffula Flu-s csapattal...
Megbeszéltem a dolgokat az illetékessel és baromi boldog voltam, hogy nem küldött el a francba, mert valahol attól tartottam, hogy már az első lépcsőfoknál meg fogok bukni... (a többi fokról később)

De igazából nem vagyok annyira feldobva, mint azt hittem :'D
nem tudom, hogy azért, mert baromira fáradt vagyok, vagy azért, mert rögtön a problémák lebegnek előttem...

Olyanok, mint pl becuccolás előtt kell majd egy takarítás/rendezkedés féleséget végeznem, lecsekkolni a többieknek, hogy hol mennyiért, milyen kaját tudnánk venni, hogy tudjak valamilyen összeget mondani a többieknek a kajapénzt illetően...
Hogy hogyan jutunk majd ki, mert Szelídre elég ritka járatok vannak... max majd apámat vagy tesómat kell valahogy ugrasztanom, szal majd őket is le kell kenyereznem...

Aztán az alvás. Az örök dilemmám KaloConon is, hogy sokan hogy férjünk el kis szobában... Valószínűleg majd viszek matracot, azt legalább alvás után el lehet tenni az útból, valamint anyámék egyik napozóágyát is becsórom... így máris több helyünk lesz~

És persze majd valahogy Yunát is el kell vezényelnem a jó buszra, az is érdekes lesz még :'D

szóval ezek a "probléma" részei, amiknek megoldásán már kattogni kezd a fejem...

és itt van másrészről az, amitől még tartok, hogy nehogy a társaság kiábránduljon, vagy ne érezze jól magát :'D Igen, Jolica anyáskodó, vendéglátó énje máris fölvillant, szal lehet egész héten én leszek a cseléd a táborban xD
Merthát ez tényleg nem egy luxus lakosztály... szerintem majd egymáson fogunk nyomorogni és a végén elegünk lesz egymásból xD szóval ezért igyekszem a társaságnak hangsúlyozni, hogy ez egy kis ház :'D szerintem jobb lesz, ha csak alvásra meg evésre használjuk, amúgymeg kint lófrálunk a strandon vagy csak úgy Szelíden...

A másik amitől tartok, azok a további lépcsőfokok...
Igen, Entre túl sokat gondolkodik, de ez a rossz tapasztalattól van...
Mert tartok tőle, hogy oké, most tök jól elvagyunk, de idővel ez a lelkesedés lankadni fog, és vele együtt a kedv is...
Hogy idővel a csoport elhalkul és ez a kiruccanás is le lesz mondva... 
amit nagyon nem szeretnék, mert már nagyon beleéltem magam :'D

megrendelném azt a pillecukros vodkát...
Szombat este, amíg még Yuna is velünk van tartanánk egy előbulit...
Esetleg tábortüzet is gyújtanánk és pillecukrot ennénk (ha már Once-lerek vagyunk). Esetleg ezt is lefotóznánk mert rohadt jól nézne ki...

Hülyülnénk egy sort a stranddal szemközti ringlispilnél...

Kimennénk a víztoronyhoz, az elterülő síksághoz, ahol remek képeket csinálhatnánk...
Bemennénk cosplaybe a strandra (ráhoznánk a frászt az emberekre xD), csinálnánk képeket a kastélynál, a kastély melletti elhagyatott kis úton, összedobnánk egy fantasztikus CMV-t, meg csak úgy el randomkodnánk...
Annyi ötletem volna már, és ha csak a BalaConból indulok ki, amit Ichiékkel töltök mindig, már vigyorra húzódik a szám. Mert velük is annyi hülyeséget össze szoktunk hordani, mikor huzamosabb időre össze vagyunk zárva (mint pölö ha Jet ski-vel vagy, bármit túlélhetsz), és ha csak belegondolok, VELÜK mi mindent össze tudnánk hablatyolni... :'D

Szóval... tényleg jó lenne, ha ez a picinyke kis dolog összejönne a nyár folyamán.. másra talán nem is lenne szükségem :'D
Csak mint Entrének, nekem is ott motoszkálnak azok a fránya rossz gondolatok a fejemben, hogy MI VAN HA.
Próbálom nem  beleélni magam, de iszonyat nehéz, ha a vizsgáktól való félelmemben ebbe a kis kuckóba menekülök...

Oké, érzelmi zsarolás maybe, de szeretném, ha mindenki tisztában lenne azzal, mennyire szívemhez nőtt ez a kis társaság, és hogy ha összejön az az egy hét, Entre 100 százalékosan azon lesz, hogy mindenkinek maradandó élmény legyen :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése