2013. április 10., szerda

Ground Zero: Thneedville (Truffula Flu, Camp Entre)

Oké, tudom, hogy valószínűleg már mindenkinek az idegeire megyek a folytonos fankitöréseimmel, de... ez még mindig az ÉN blogom, oké? Szóval arról beszélek, amiről akarok...

És amiről most beszélni akarok, az a Truffula Flu... Manapság ettől csöpög a falam facebookon és okkal...

Ez az AU KICSESZETT JÓ! és annyira de annyira kár, hogy jóformán nincs SENKI akivel megoszthatnám a gondolataimat, mert SENKI nem olyan elvetemült a baráti körömből, hogy olvasni kezdje... mert hát rengeteg (augusztus óta tolják a szerepet) és angol... és még nekem is elég kusza egyszere vagy 6 ember blogját olvasni és abból egy összefüggő sztorit alkotni a fejemben... én is max 3 embert olvastam eddig, mert többet nem tudtam már követni xD

DE megéri. Annyi FEELS-t ad a sztori, hogy olykor meg kell állnom pihenni, mert már érzem, hogy pengeélen táncolnak az idegeim...

Jó, mesélek egy kicsit: a sztori ott kezdődik, hogy Once-ler, pontosabban Entre új színeket akar kipróbálni az amkellhez, így a biológusok újfajta fákat fejlesztenek ki, más színekkel... igen ám, de a gyümölcsök mérgezőek. Természetesen az állatok esznek belőle, megvadulnak majd az emberre támadnak... akit pedig megharaptak, az fertőzötté válik. Először csak betegnek, influenzásnak érzi magát, fáj a hasa... majd elfelejt dolgokat, embereket, végül egyre agresszívabbá válik, míg teljesen át nem változik zombiba...

De nem csak Entre van a sztoriban, van sok más Once-ler is, mint pl Swag, aki valamiért immunis a vírusra, még gázmaszkra sincs szüksége. Aztán Rocky (teljes nevén Rockstar Once-ler), aki folyton dalszövegeket idéz, ahogy bro-zik Swaggal... És van egy Once-lerünk, aki fertőzött, de tud uralkodni magán... csak hát... kannibál lett :'D Ted is benne van, ő is mint fertőzött (egyik szeme világít is), de ő is ártalmatlan... és elképesztően édes kis kölyök~
Van... *szipog* illetve volt még egy depressziós, like me negatív felfogású Once-ler is, Bitter... Entre első és egyedüli barátja...
És van még BP, azaz Beanpole, avagy fiatal Once-ler...
És persze idős Once-ler too, akit csak 72-nek hívnak :'D
Audrey, becenevén Red, aki a tábor doktornője, valamint Prisma, akiről túl sokat még nem tudok, de közel áll Swaghoz...

Oh és a Homestuckosok is örülhetnek, ugyanis Dave is szerepel benne...

Nos igen, vannak egy páran te teljesen megéri a szenvedést... Nem is igazán harcról szól ez, sokkal inkább az érzelmek lassú, kínnal teli kiírtásáról, ahogy mindenki Entrét hibáztatja amiatt, hogy mi történt a világgal, ahogy végre barátságot, támogatást lel Bitterben és végül képtelen megmenteni őt...
Ahogy mégis, minden vita ellenére a fiúk összetartanak (némi shounen ai fillinggel) törődnek egymással...

Imádom... ÉS NINCS SENKI, AKIVEL TUDNÉK BESZÉLNI RÓLA! komolyan, könyörgöm, nem lehetek én az egyetlen magyar, aki ismeri ezt az AU sztorit xD

khm, nevermind...

most úgyis szünetet kell tartanom... MERT EZ A SZTORI AZ ÉRZELMEIMMEL JÁTSZIK!

mint mondtam, Entrét mindenki hibáztatta, mindenki a szemébe mondta, hogy gyűlöli... pedig basszus, legalább próbálja helyre hozni, és ez a lényeg!
És erre jött Bitter... aki megbízott benne, aki... aki a barátja volt...

ERRE NEM MEGHARAPTA EGY VAD MEDVE?? Ráadásul PONT Tökmag... naná, hogy elkapta a vírust... és ahogy szerencsétlenem szenvedett...
És persze Entre-nek kellett megtennie... és nem is tudta elsőre megtenni...
Jó, tudtam, hogy ez fog történni, de akkor is... én speciel nagyon könnyen képes vagyok beleélni magam mások helyzetébe...
és ha Entre helyzetébe képzelem magam... basszus biztos hogy Bitter után magamat is megöltem volna... 

Szegényem így is egy nagy hibának érezte magát, és most...

oké, tudom, fictional character, de... ez az RP olyan, mintha egy könyvet olvasnék, szal tessék megérteni a fájdalmam :'D

mellesleg nem hiába akarom Entrét cosplayelni... kezdetben Swagot vagy Rockyt akartam, mert tetszett a szerelésük, de ahogy belemélyedtem a sztoriba, valahogy Entre karaktere fogott meg a legjobban. Ha ott lennék a táborba, biztos, hogy próbálnám valahogy tartani benne a lelket...

meg hát meg tudom érteni.

szóval igen, lehet hogy senki sem fogja tudni, ki a franc vagyok MAT-os conon, de én boldogan fogok rohangálni egy gázmaszkban és fejszével a kezemben~
Már csak az lenne igazán jó, ha tudnék szerezni egy Bitter-t vagy Swagot és yaoizhatnánk T_T

Sosem gondoltam volna, hogy egy olyan aranyos kis mesének, mint a Lorax, ilyen kemény AU sztorija van :'D hihetetlen, hogy a fanok mit ki nem találnak xD

Ó, és említettem már hogy tele van My Chemical Romance számokkal? Leginkább a Na na na na, a Sleep és a Black Parade ikonikus (tekintve hogy az elsőt énekli Swag és Rocky folyton, a második Bitter halálánál volt, a harmadik meg all time)
Őszintén szólva én annyira nem szerettem/ismertem az együttest, de a TF óta oda vagyok érte xD

És... hirtelen nem jut eszembe több fangörcsölni való... pedig biztos van még, de... most nem jut több az eszembe :'D (talán én is megfertőződtem? hehe)
Inkább hagyok itt pár képet amin csorgatom a nyálam, és tán ti is jobban megértetek...

Balról: Audrey, Rocky, Entre, Swag, One, Ted, 72

Rocky és a fertőzött zombik

Beteg Bitter

BFFek: Swag és Rocky

Rocky próbál egy kis örömteli pillanatot hozni Ted életébe :3


Fiúk a kocsiban


One-ler és Swag próbálja kideríteni, miért immúnis Swag

Mikor éppen nem egymást basztatják vagy zombit ölnek...

2 megjegyzés:

  1. Tudnál linkelni címet nékem? Előre is kösziii! :D (Képzeld el, hogy az i-ken szivecskék vannak jó?)

    VálaszTörlés
  2. Onciera már akkor ráakadtam mielőtt kijött a film (csak a cpmhez nemlett anyag így az azóta is csúszik XD) Az askblogok részét meg követtem de aztán elvesztettem a fonalat mikor tavaly elkezdték a camp weehawkent ...de most hogy ezt elolvastam kedvem támadt utánanézni a truffula flunak (XD Dave Strider meg bónusz öröm benne)

    VálaszTörlés