2013. április 8., hétfő

MONDOCON '13 Tavasz

Húh hát rég volt már olyan, hogy Con beszámolót írtam volna... de mivel újraindult a blog, asszem érdemes lenne erről a Conról mesélnem egy kicsit. Hogy miért?

Nem csupán azért vártam én ezt, mert jaaj cp-k és buli... nekem ez valahogy... az újrakezdés Conja is volt. Egész télen be voltam zárkózva és abban reménykedtem, hogy majd Conon, Con után más lesz... Hiszen majd ott mindenkivel találkozhatok végre, beszélhetek velük és tombolhatok anélkül, hogy megjátszanám magam...

Szóval a con... nem jött meg a Wonka parókám így kicsit ideges voltam az előtte való napokban .___. deee kárpótolt hogy VÉGRE Dzseni is jött velem, annyi év után QwQ ismét együtt Conoztunk és ez baromira jól esett X3

Máp pénteken fölutaztunk Nitához, vagy húsz kilós bőröndökkel, mert ugye ő Szegedre, én pedig Pécsre mentem/jöttem Con után... szóval az út valami borzalmas volt, de örültünk, hogy ismét láthatjuk Nitát :3 már ősz óta nem láttam a képét, pedig a baglyai is úgy várták Q_Q szóval nagyon jó volt ismét nála lenni X3 ott volt még Ichi meg Viki is, ment egész végig a baromkodás :D

Szombaton viszont egyedül kellett mennünk, mert Nita suliba ment... szegénykém >< viszont az idővel szerencsénk volt, kicsit melegebb és szárazabb volt az eddigi napoknál :'D
Én Willy Wonka voltam, a Charlie és a csokoládégyár c. filmből :3
Nagyon féltem, hogy nem leszek elég jó az eredeti parókám nélkül, de végül Nita barnája is tökéletes szolgálatot tett :3

Szombaton szerencsére nem kellett sok cuccal mászkálnunk, pláne miután Taicho vizipipáját is visszaadtam xD sokkal könnyebb volt utána a cipekedés xD

Persze Yunát azonnal kiszúrtam Conon :D sőt, ő volt az első X3 jó volt őt is ismét látni T_T <3 p="">Aztán egyből Ildi és Timko :D Jakoval meg kellett volna közös videót csinálnunk de végül nem akart összejönni >< tényleg nagyon sajnálom!
Aztán... miután a Dokit és a Mestert is megtaláltam és odaadtam nekik a cuccokat (Doki javarészt az én cuccaimból öltözött be, szal a TARDIS tényleg öltöztet xD), bementünk Dzsenivel lecuccolni. Kicsit szétcsúszott voltam Conon mert rengeteg emberrel akartam találkozni, így mentem a fejem után, szegény Dzseni meg utánam XD ezért utólag is bocsi ^^" csak nem akartam szegényemet magára hagyni, így ráncigáltam össze vissza xD

Na de miután lepakoltunk, gondoltunk egyet: nézzünk körbe, sétálgassunk... Dzseni azonnal kiszúrta a Star Warsosokat és csináltunk is pár közös képet :D Erre megpillantottuk Dark Vadert, így vele is kellett közös kép xD

Épp, hogy felocsúdtunk a nevetésből, megpillantottam valamit, ami mindent megváltoztatott... Magas, fekete kalap, zöld csíkkal...
mondom, mi a fene? csak NEM?
csíkos, zöld ruha...

és Jolica után csak egy porfelhő maradt, rohant is letámadni Greed-lert xD


Daaaa még mindig sírva fakadok, ha ránézek x'D annyira jó a szerelése T__T és és és az enyém nem lesz ennyire jó (énis Greeden dolgozok). Én kézzel festettem a csíkokat és hát... látszik rajta :'D
nade mielőtt önsajnáltatásba kezdenék... khm kb fél órára fentartottam szerencsétlent a fangörcseimmel xD tényleg nagyon tetszett/tetszik a szerelése és jó volt kicsit legeltetni a szemem xD elég sűrűn futottunk még össze teljesen véletlenül (nem, nem kémkedtem utánad, áh nem... csak az umpa lumpák khm)

VISZONT kaptam ihletet, hogy én majd fejszével rohangásszak Conon xD Onciemnak úgyis lesz gitárja, nekem jó lesz az éles vágóeszköz *Flippy mode~*

Nos, hogy ez után mit csináltunk Dzsenivel, az full homály... valószínűleg sétálgattunk tovább, ő Vadert figyelte én meg khm Greedet xD Aztán Ichi meg Gigi jöttek, közölték, hogy ők meg Sinbadra meg Jafarra fanulnak, szóval meg volt mindenkinek a Con-szerelme xD
Ééés Ildivel is tudtam beszélgetni! Egész aranyos kis Nyuszi volt :D Meg is beszéltünk 3ra egy fotózást kint a síneknél X3

Éééés megint homály mit csináltunk pontosan... sétáltunk... sokat xD Aztán Mesterék elhívtak burgerezni, így újabb hosszas séta következett (nem is értem miért fáj annyira a lában xD). Burgerben mondjuk vicces volt csokigyárosként gyorskaját enni, de segáz xD meeg megbeszéltük a fiúkkal, hogy Wonka is időlord ˇ_ˇ sőt, ő a Mester!
Viszont sietni kellett vissza, ugye a megbeszélt fotózásra...
újabb hosszadalmas gyaloglás xD röpke negyed órával később kint is voltunk, és nyomattunk pár fotót~

Még mindig Dzseni a legjobb fotósom, úgy hiszem :'D Velünk volt még Timko, Shad, Salina és Daimond is (kisebb BalaConos filling, most esik le :'D) Asa is elbattyogot velünk~ ők is csináltak pár száz fotót :3 Ó és igen, Asakot is jól megölelgettem mert már ki tudja, mikor láttam utoljára >w< annyira jó volt beszélni vele T_T és vele is megtárgyaltuk, hogy Greed rohadt jó cp-s XD

Lassan viszont kellett visszaszivárognunk mert vagy öt óra is volt o.o Út közben pedig Ildivel beszéltem, hogy a nyár folyamán ismét össze kéne röffeni Q_Q fene a pofáját ő emékszik a csúf becenevemre én meg nem az övére xD DE ESKÜSZÖM előkerítem és addig fogom úgy hívni, míg meg nem őrül xD

Miután visszaértünk, a nagyszínpadnál pihiztünk egy kicsit, majd én ismét tettem egy kis sétát egyedül - nem bírok magammal xD
Nem... igazából Greed-et akartam megkeresni, mert akartam volna vele még egy kicsit beszélgetni, hülyülni vagy bármi ><
Nagyon megörültem, mikor találkoztam vele, mert nem sok embert ismerek, aki szereti a Loraxot, azon belül meg Onciet T_T deh, nem találtam >< egy kicsit el is szontyolottam, de Nika felvidított, mikor összefutottunk :3 elsírtam neki a bánatom/félelmem hogy én úgysem leszek jó, de megvígasztalt >< szar, ha alacsony az önbizalma az embernek xD

Bent találkoztam Ercsivel is, aki kiderült, Doktor volt xD (el voltunk árasztva most Doktorokkal xD) viszont Asakonak addigra már mennie kellett >< sajnáltam, hogy nem tudtunk elbúcsúzni ><

Viszont itt volt egy kisebb mélypontom ^^" minden con esetében van egy olyan fél óra, mikor legszívesebben félrehúzódnék a tömegből és bőgnék egy sort :'D és hogy most miért?

Barátkozni akartam >< had ne mondjam ki sokadszorra, kivel :'D (akivel beszéltem Conon, úgyis tudják xD). csak aztán a kis daimón elkezdett mindenfélét sugdosni a fülembe hogy nem vagyok érdekes, meg csak megijesztem a közvetlenségemmel, meg van a baráti köre, sosem fog összejönni stb :'D szal hátradőltem a táskára, és áldottam az urat hogy Wonkának kalapja van és az eltakarja a szenvedő pofám xD

Végül Dzseni és Ichi vigasztaltak meg, meg a tudat, hogy hamarosan táncos amv-k... de be kell valljam, hatalmas kő esett le a szívemről, mikor ismét összefutottam vele :'D pofátlan módon úgy döntöttem, odaülök melléjük, kicsit a truffula fával is játszottam és próbáltam a kis Zöldikét fölinvitálni a színpadra táncolni, de nem akart jönni >.<

Így végül csak Dzsenivel caflattunk föl, az elsők között xD ott voltunk a legelső sorban és nyomtuk a hülyeséget xD hatalmas élmény volt~ főleg, mikor benyomták a Candy mant :D kíváncsi vagyok, mennyi videó lesz rólunk banyeg xD
Gangnam style-nál meg rettegtünk, hogy beszakad a színpad O.O

Végül aztán lementünk Vikiékhez táncolni xD hát, ők sem százasok :'D a Call me maybe-nél persze Just dance-t nyomtunk ééééés odajött hozzánk Greed *w* nem menekült, befogtuk táncolni >:D

Kisebb viszontagságok után, jó két órával később Ichi is felbukkant így mehettünk haza... nagyon fáradtak voltunk már, szóval menni akartunk >< meg hát Nitát is akartuk már boldogítani :3
Meséltünk is neki, mutattunk pár képet a szombatról, majd kaja után összeültünk Öt legendát nézni~ bár a legtöbb poénról lemaradtunk, mert mindig volt valaki, aki dumált, ettől függetlenül jó volt xD

Hamar kidőltünk xD

Másnap viszont rosszabb idő várt ránk... ami azért volt különösen fuck mert TARDIS voltam... és széjjel fagytam... annyi jó volt, hogy most már Nita is tudott velünk jönni X3
Nagy nehezen sikerült kikecveregni conra a sok holmival, majd én hamar Mesterhez és Doktorhoz csapódtam... Dzsenivel meg egész nap nyomattuk a "Telizsák~" esti agymenésünket x"D Egy kis pihi után el is mentünk sétálni/körbenézni, de vasárnapra már nagyon kevesen voltunk >.< benéztünk hát a vásárokhoz, vettem tesómnak elegendő Pocky-t, majd mivel majd megfagytam, indultunk is vissza :'D még jó, hogy volt nálam meleg tea xD dee~ előtte még benéztünk a kockulós részlegre, ahol volt just dance~ *w* de kevés számmal T__T végül aztán eltáncoltunk egy Call me maybe-t, és mentünk vissza, hogy a cp performance-t elérjük~ sikerült is és némely előadás cseszett jó volt :D A Lambo parókámat azonnal fel is ismertem xD Hisa nagyon jó lambo volt, hitelesen adta elő a lökött hülyegyereket xD kedvem támadt utána újra rebornozni >.<
És persze a BATÁR is rohadt jó volt :D meg... áh minden tetszett xD

Performance után ebéd szünetet tartottunk mert már nagyon éheztem Q_Q utána pedig megint kinéztünk egy kicsit, és szerencsére meg is találtam a keresett TARDISokat pár közös kép erejéig :D


SZÉTFAGYTUNK! azt kell hogy mondjam xD de megérte xD Csináltunk pár közös képet Dzsenivel is, mint Anglia és Tardis és a Mesterrel is :3
ééés meginterjúvoltak minket o.O kíváncsi leszek, hol lesz ez látható majd xD
Ildivel is csináltam gyorsan  csináltam egy közös képet, mint Amerika és tardis :3 gyaaa szerintem ez az első közös képünk xD legalábbis nekem nem rémlik több xD (pedig egyszer kell csinálnunk Ameripan fotózást, te ><) Miután kellőképp lehibernálódtam végül visszamentünk a nagyszínpadhoz, mert Doktorunk már kicsit ideges volt egyedül ^^" Dzsenivel mi kicsit beszélgettünk, pihiztünk, majd az utolsó percben még úgy döntöttem, hogy veszek még édességet~ Hát, azt nem sikerült, viszont összefutottam Ercsivel, aki~~~ Castiel volt ezúttal *w* annyira jól nézett ki >< csináltunk közös képeket is, de még várok rájuk :'D  Viszont mire visszaértem épp elindultak a táncos amv-k, megint~ és ki volt az első, aki felrohant a színpadra? Hát én~ :'D egen, a nyolc évnyi táncot nehéz letagadni xD nagyon jó volt még utoljára tombolni egyet a színpadon Dzsenivel, később pedig a Dokival is (az az ember egy őrült xD).
Viszont lassacskán mennem kellett >< úgy utáltam, de át kellett öltöznöm és szép lassan mindenkitől elbúcsúznom... sajnos Greed-del aznap már nem találkoztam, pedig akartam volna T_T

Az út? az inkább nem részletezném, de pocsék volt :'D a csontjaim meg sajognak a rengeteg cucctól, kajra, aludni nem tudta, úgy fájt a medence csontom >< a lábamról nem is beszélve :'D na de, nem panaszkodni akarok, ez a Con izomláz, amit örömmel érzek :3
Mindig azt hiszem, hogy egy Cont nem lehet tovább überelni... de aztán mindig jön valami új, és mindig rájövök, hogy tévedek...



nagyon jól éreztem magam, és már alig bírok a seggemen ülni a következő animeconig~ 
Szóval csak kérdem:
When can we do this again?
When can I see you again?

1 megjegyzés:

  1. és pont nem voltam most conon, pedig tök király wonka voltál @.@ és ahogy elnézem ez most jó kis con volt. na majd legközelebb :D btw jó olvasni h ilyen kis vidámka vagy újabban :D egyébként épp azon gondolkodtam, hogy nem is beszéltünk szerintem azóta, hogy nem is tudom melyik con alkalmából itt aludtál ><

    VálaszTörlés