2013. április 16., kedd

Panasz, nyavalygás. fuck, nem akartam ezt.

Szenvedek... látványosan...
Ennél látványosabban már nem is lehetne szenvedni...

I don't know mi a faszom bajom van, de már sírok :'D nem akartam nyavalygást a blogra, de most legszívesebben ráborulnék valaki vállára és csak arról beszélnék, mennyire szarul vagyok és nyírjon már ki, hogy vége legyen :'D

a torkom legalább tiszta, hogy a fagyi miatt fáj...
de hogy a hasam miért akar fölrobbanni, arról fogalmam sincs...
csak fetrengek és meg sem bírok moccanni...

tud hasfájást okozni a negro?
great, próbálom kikúrálni a torkom, erre a hasam fájdul meg?

hhh van egy olyan érzésem hogy ma sem fogok aludni fél óránál többet...
de ha így lesz, eskü inkább felkelek és átmegyek a másik szobába tumblr-rözni...

csak rohadtul nyűgös vagyok már...
itt a tavasz én meg ilyenkor betegszem le? Egész télen nem volt semmi bajom, erre most mindjárt idehalok?

úgy érzem magam, mint egy csecsemő, legszívesebben addig bőgnék, míg el nem múlik a fájdalom...

ha ma sem fogok aludni, nem hiszem, hogy bemegyek órákra. ma is kész csoda hogy azt a kettőt valahogy kibírtam...

csütörtökön meg kis előadást kellene tartanom...
fuck.
haza akarok menni.
Kalocsára...

annyira.... elegem van...
szeretnék randomkodni Swaggal meg a többiekkel...
nem pedig bőgni a fájdalomtól...

ritkán vagyok beteg, és elismerem, olyankor nagyon nyűgös vagyok...
de még sosem voltam ennyire szarul.

igen, valahogy énis ezt ordítom odabent....
END IT

I DO NOT FUCKING WANT TO FEEL THIS PAIN.


És annyira rosszul érzem magam, amiért itt sajnáltatom a picsám, de...

nem, tényleg nem bírom... és annyira idegesít hogy egyedül vagyok. Igen, rámtört a magányérzet. fuck, mintha nem lenne így is elég bajom...




De még mindig attól félek, hogy nem tudok majd aludni... nem akarok egy újabb átvirrasztott éjszakát... nem akarom azt érezni, mintha egy penge vágná a torkom a gyomrom meg szét akar szakadni apró cafatokra...
nem akarok érezni semmit már.

Pedig akartam venni holnap egy YOLO-s nyakláncot végre...
de nem hiszem hogy lesz elég erőm ehhez az egészhez... bármihez.

hhh nahjó, a TF-es emberek most tényleg feldobnak egy kicsit...
megpróbálom összeszedni magam, de oh man... van egy olyan sanda gyanúm hogy én a holnapi napot teljes mértékben skippelni fogom.

ezt pedig itt hagyom. mert amíg nem lettem ennyire rosszul, végig ezt dúdoltam. és valahogy tartja bennem a lelket... I guess.



2 megjegyzés:

  1. Valószínűleg rendszertelenül eszel...
    meg a sok stressz...
    azért fáj a hasad! ><

    Tudod hogy nem vagy egyedül~ Egy kis részem mindig ott van Veled~ Mindig~ És most tessék nekem egy kis mosolyt küldeni~ Rendben?
    Szeretlek Anyu ^^ <3

    VálaszTörlés